INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony
Migam
Logo ETR
Logotyp Unii Europejskiej

Zasady rejestracji Pacjenta

1. Regulamin teleporad w zakresie POZ


2. Ogólne zasady rejestracji Pacjenta


Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe, badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjenta.
Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta.
Centrum Obsługi Pacjenta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Kontakt" naszych przychodni.
Centrum Obsługi Pacjenta rejestruje wizyty do poradni POZ dla dorosłych i dzieci oraz poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa–Żoliborz.
Centrum Obsługi Pacjenta prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA  22 11 66 800
Rejestracje przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Przychodnie".
Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru PESEL Pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie Pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej Pacjent zobowiązany jest do podania czterocyfrowego kodu e-skierowania lub danych umieszczonych na skierowaniu w wersji papierowej, wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej, ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, poradni uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz Pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udzielają ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta.

Pracownik rejestracji oraz pracownik Centrum Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do Pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje Pacjent.
Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, Pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem.
Pacjenci, dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej, proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej.
Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą:
1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane).
2. Dokument tożsamości.
3. Dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania. 
Dokumenty, które warto przynieść na wizytę:
1. Wyniki badań.
2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były).
3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych.
W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, Pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty, ustalając z nim nowy termin wizyty.
Jeżeli Pacjent otrzymał skierowanie do poradni specjalistycznej w wersji papierowej, jest zobowiązany dostarczyć skierowanie najpóźniej w dniu wizyty.
Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego, należy zwrócić Pacjentowi oryginał skierowania (nie dotyczy e-skierowania).

Oferty specjalne


Zapraszamy do skorzystania z naszych ofert specjalnych na usługi komercyjne, gwarantując wysoką jakość usług medycznych, profesjonalny i zaangażowany personel, nowoczesny sprzęt medyczny oraz przyjazną infrastrukturę.

mężczyzna leży na łóżku i korzysta z masażu kręgosłupa

Viofor JPS System

Nowoczesna forma terapii. Skorzystaj z 20% RABATU na pierwszy karnet zabiegowy

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
probówki z zawartością krwi przeznaczone do badania przeciwciał anty SARS-CoV-2

Test na przeciwciała anty-SARS-CoV-2 - odpłatnie

Sprawdzić czy Twój układ odpornościowy wytworzył już przeciwciała anty-SARS-CoV-2. Wykonaj test serologiczny w tym kierunku!

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
stetoskop lekarski na białym fartuchu lekarskim oraz zielone jabłko symbolizujące zdrowie

Porady dietetyczne w ramach komercji

Chcesz być zdrowy? Na pewno tak! Popracuj więc z dietetykiem nad zbilansowaną dietą, eliminując z niej przetworzoną żywność, niezdrowe tłuszcze i cukier.
Zapraszamy do Przychodni Klaudyny 26b

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
czerwone serce w dłoniach lekarza

Nowa poradnia kardiologiczna

Diagnostyka chorób sercowo-naczyniowych na wczesnym etapie pozwala zapobiec udarowi czy zawałowi serca. Poznaj naszą ofertę i ciesz się zdrowiem jak najdłużej

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
zbliżenie na niebieską soczewkę w oku

Nowa jakość w okulistyce

Wysokospecjalistyczne aparaty do kompleksowej diagnostyki, leczenia schorzeń oczu oraz laserowej korekcji wzroku

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Masaż mechaniczny z trakcją kręgosłupa

Skuteczna metoda leczenia bólu pleców

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2022 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat specjalistycznych usług