Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe, badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjenta. |
Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej. |
Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta. |
Centrum Obsługi Pacjenta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Kontakt" naszych przychodni. |
Centrum Obsługi Pacjenta rejestruje wizyty do poradni POZ dla dorosłych i dzieci oraz poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa–Żoliborz. |
Centrum Obsługi Pacjenta prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA 22 11 66 800 |
Rejestracje przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Przychodnie". |
Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru PESEL Pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie Pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej Pacjent zobowiązany jest do podania czterocyfrowego kodu e-skierowania lub danych umieszczonych na skierowaniu w wersji papierowej, wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej, ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, poradni uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz Pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. |
Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udzielają ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta. |
Pracownik rejestracji oraz pracownik Centrum Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do Pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje Pacjent. |
Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, Pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem. |
Pacjenci, dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej, proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej. |
Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą: |
1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane). |
2. Dokument tożsamości. |
3. Dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania. |
Dokumenty, które warto przynieść na wizytę: |
1. Wyniki badań. |
2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były). |
3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych. |
W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, Pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty, ustalając z nim nowy termin wizyty. |
Jeżeli Pacjent otrzymał skierowanie do poradni specjalistycznej w wersji papierowej, jest zobowiązany dostarczyć skierowanie najpóźniej w dniu wizyty. |
Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego, należy zwrócić Pacjentowi oryginał skierowania (nie dotyczy e-skierowania). |
Zapraszamy do skorzystania z naszych ofert specjalnych na usługi komercyjne, gwarantując wysoką jakość usług medycznych, profesjonalny i zaangażowany personel, nowoczesny sprzęt medyczny oraz przyjazną infrastrukturę.
Nowoczesna forma terapii. Skorzystaj z 20% RABATU na pierwszy karnet zabiegowy
więcejSprawdzić czy Twój układ odpornościowy wytworzył już przeciwciała anty-SARS-CoV-2. Wykonaj test serologiczny w tym kierunku!
więcejChcesz być zdrowy? Na pewno tak! Popracuj więc z dietetykiem nad zbilansowaną dietą, eliminując z niej przetworzoną żywność, niezdrowe tłuszcze i cukier.
Zapraszamy do Przychodni Klaudyny 26b
Diagnostyka chorób sercowo-naczyniowych na wczesnym etapie pozwala zapobiec udarowi czy zawałowi serca. Poznaj naszą ofertę i ciesz się zdrowiem jak najdłużej
więcejWysokospecjalistyczne aparaty do kompleksowej diagnostyki, leczenia schorzeń oczu oraz laserowej korekcji wzroku
więcejCopyrights 2022 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.