Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe, badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjentów. |
Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej. |
Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta. |
Centrum Obsługi Pacjentów pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie www.spzzlo.pl w zakładce nasze przychodnie. |
Centrum Obsługi Pacjentów rejestruje wizyty do poradni POZ dla dorosłych i dzieci oraz poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa – Żoliborz. |
Centrum Obsługi Pacjentów prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA 22 11 66 800 |
Rejestracje Przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są na stronie www.spzzlo.pl w zakładce nasze przychodnie. |
Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru pesel pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej pacjent zobowiązany jest do podania danych umieszczonych na skierowaniu wystawionym przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej, ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, poradni uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, stąd w tych przypadkach rejestracja telefonicznie może być dokonana w oparciu o dane pacjenta obejmujące jego imię i nazwisko. |
Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udzielają ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta. |
Pracownik rejestracji oraz pracownik Biura Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje pacjent. |
Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem. |
Pacjenci dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do Rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej. |
Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą: |
1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane) |
2. Dokument tożsamości |
3. dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania. |
Dokumenty, które warto przynieść na wizytę: |
1. Wyniki badań |
2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były) |
3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych |
W przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty ustalając z nim nowy termin wizyty. |
Pacjent jest zobowiązany dostarczyć skierowanie nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zapisu – pod rygorem skreślenia z listy. |
Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego należy zwrócić Pacjentowi oryginał skierowania. |
W przypadku nagłego zachorowania, urazu, stanu zagrożenia życia, przyjęcie następuje niezwłocznie. |
Zapraszamy do skorzystania z naszych ofert specjalnych na usługi komercyjne, gwarantując wysoką jakość usług medycznych, profesjonalny i zaangażowany personel, nowoczesny sprzęt medyczny oraz przyjazną infrastrukturę.
Diagnostyka chorób sercowo-naczyniowych na wczesnym etapie pozwala zapobiec udarowi czy zawałowi serca. Poznaj naszą ofertę i ciesz się zdrowiem jak najdłużej.
więcejWysoka jakość badań przewodu pokarmowego ze znieczuleniem w Przychodni Klaudyny 26 b
więcejWysokospecjalistyczne aparaty do kompleksowej diagnostyki, leczenia schorzeń oczu oraz laserowej korekcji wzroku
więcejCopyrights 2011-2019 Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.